2nd europacolon Pan European Affiliates Conference
25-26 June 2008 Barcelona, Spain
Június 25.:
1.
Jola Gore-Booth:
- Találkozó megnyitása, utána kihívások és feladatok, az europacolon mint "anyaszervezet", a tagszervezetek eddigi munkája.
2.
Keith Spencer igazgató és a vezetőség:
- A jövőbeni, az europacolon és a tagszervezetek közti szerződés szükségessége, és ennek részletezése: saját honlapok kivitelezése, logohasználat és annak szabályai, színés megjelenésformák, stb.
- a 2009-es év feladatai az anyaszervezetnek
- a márciusban volt ECCAM brüsszeli rendezvény hatása, visszhangja és eredményei
3.
Kerekasztal beszélgetés és munkaebéd a tagszervezetekkel tagságról, tagokról, tavaly óta történt változásokról a különböző országokban
4.
Prof. Panos Kanavos - London School of Economics:
http://www.lse.ac.uk/collections/LSEHealth/LSEoncolorectalcancer.htm
Az előadás a fenti linken érhető el angolul. Az előadásban Európa és Ausztrália összehasonlítása jegyében hangzott el. Az Európai országok között az "előkelő" utolsó helyet sikerült kiharcolnunk, nekünk Magyaroknak, a felvilágosítás, a megelőzés és főleg a szűrések terén, miután egyik sincs jelenleg!
- Részletes és átfogó előadás a CRC szűrés és kezelés helyzetéről a különböző európai országokban, előfordulási gyakoriság, halálozási ráta, magas gyógyíthatósági %, felvilágosítás és szűrés fontossága
5.
Peter Davies:
Az europacolon mint "márkanév", a hozzá tartozó image és annak építése, erősítése
6.
Julia Kennedy - europacolon kommunikációs igazgató:
Népszerüsítő kampányok, figyelemfelhívás módjai és szükségessége,
ezen belül:
Jana Spankova - europacolon slovakia:
szlovák roadshow bemutatása, állomásai, tapasztalatai
7.
Keith Spencer:
- az elhangzottak rövid összegzése
Június 26.:
1.
( Prof. Alberto Sobrero előadása elmaradt. )
2.
Jola Gore-Booth:
- a nap megnyitása, rövid bevezetése a következő előadásoknak
3.
Echo - marketing és kommunikácós iroda, az europacolon partnere:
- hatékony üzleti terv készítésének szükségessége és ennek lehető legjobb megvalósítása a minél nagyobb hatékonyság érdekében
ezen belül:
Marta Szulc - europacolon marketing vezető:
- támogatók keresésének leghatékonyabb módszerei és
Erica Bersin - Roche Kommunikáció:
- mondanivalónk lehető leghatásosabb eljuttatása a döntéshozókig, röviden, hatékonyan, a másik fél szempontjainak szem előtt tartásával
4.
Jola Gore-Booth:
Záró gondolatok, a találkozó összegzése.
A résztvevő tagországok képviselői:
Balról jobbra, a résztvevők:
Marion Byrt (Echo), Mary Uhlenhopp (Amgen), Mike Dixon (Echo), Fiona Brownlie (Sanofi-Aventis), Laszlo Dobolyi (europacolon Hungary), Roudabeh Valian (Roche), Joanna Milewska (europacolon Polska), Gabor Oltvai (europacolon Hungary), Jana Pifflova-Spankova (europacolon Slovensko), Maja Sotlar (europacolon Slovenija), Carlos Hue (europacolon Espana), Vitor Neves (europacolon Portugal), Patrik Herman (europacolon Slovensko). Sitting from left: Silvia Munoz (europacolon Espana), Peter Davies (europacolon Communications Director), Keith Spencer (europacolon Director), Jola Gore-Booth (europacolon Founder/Director), Julia Kennedy (europacolon Director of Operations), Hedwig Neesen (europacolon Belgium)